تنها و تنها ...

ساعتها رو بگذارید بخوابند بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست . ( دکتر شریعتی )

تنها و تنها ...

ساعتها رو بگذارید بخوابند بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست . ( دکتر شریعتی )

اندر احوالات دل

دلم یه جایی میخواد...

یه سفری...

خوش گذشتنی....

دلم دریا میخواد مثلا.......یا زاینده رود......حتی اگر خشک باشد....!!!

دلم باران میخواد......

یا سرمایی که از شدتش منجمد بشم....

دلم تفریح میخواد...کلاه قرمزی میخواد....

دلم یه دنیا اینور اونور میخواد....

دوس دارم توی یک دشت بدوم...بی مهابا...بی ترس رسیدن به تهش....

بعد آخرش خودم را بیندازم زمین.....توی گل و چمن و سبزه اش غلت بخورم....



راستش را بگویم:

دارم م ی پ و س م


اینها را اگر جایی جز اینجا بگویم

مهر"ناشکری"به پیشانیم میخورد...

اما خدا!تو که خوب میدانی....................روزی هزار بار شکرت میکنم بخاطر همه الطافت....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد